Πρόστιμα για μη διαβίβαση λιανικών αποδείξεων στην ΑΑΔΕ - Εφαρμογή apodixi
- chioteliskostas
- 28 Σεπ 2022
- διαβάστηκε 2 λεπτά
Έγινε ενημέρωση: 11 Μαΐ 2025
Εφαρμογή apodixi
Η ΑΑΔΕ έχει ξεκινήσει μια σειρά από καμπάνιες σε αεροδρόμια και ιστοσελίδες καλωντας τους καταναλωτές να ζητάνε απόδειξη στις συναλλαγές τους. Στα πλαίσια αυτής της εκστρατείας, έχει δημοσιεύσει το apodixi app για κινητά android και iphone. Με την εφαρμογή αυτή ο καταναλωτής μπορεί όχι μονό να ελέγξει την νομιμότητα της απόδειξης αλλα και να κάνει και online καταγγελία με το πάτημα ενός κουμπιού τραβώντας, αν θέλει, φωτογραφία του παραστατικού.

Σκοπός της ΑΑΔΕ είναι να μετατρέψει όλους τους καταναλωτές σε εν δυνάμη ελεγκτές και να καταπολεμήσει έτσι το φαινόμενο των παράνομων λογισμικών που παραποιούν αποδείξεις.

Το νέο άρθρο με τα πρόστιμα.
Με την προσθήκη του άρθρου 54Η στον Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας ν. 4174/2013 προβλέπονται πρόσημα που θα ξεκινήσουν να επιβάλλονται από την 1η Οκτωβρίου 2022 σε επιχειρήσεις μη διαβίβασης των αποδείξεων λιανικής πώλησης στους Server της ΑΑΔΕ.
Συγκεκριμένα τα πρόστιμα που προβλέπονται είναι τα εξής:
Σε περίπτωση πράξεων που επιβαρύνονται με Φ.Π.Α., πρόστιμο ύψους ίσου με το πενήντα τοις εκατό (50%) επί του Φ.Π.Α. που αναγράφεται επί του κάθε μη διαβιβασθέντος στοιχείου. Το πρόστιμο αυτό δεν μπορεί να είναι κατώτερο, αθροιστικά ανά φορολογικό έλεγχο, των διακοσίων πενήντα (250) ευρώ, αν η οντότητα είναι υπόχρεη τήρησης απλογραφικού λογιστικού συστήματος και των πεντακοσίων (500) ευρώ, αν η οντότητα είναι υπόχρεη τήρησης διπλογραφικού λογιστικού συστήματος.
Σε περίπτωση πράξεων που δεν επιβαρύνονται με Φ.Π.Α., πρόστιμο ύψους πεντακοσίων (500) ευρώ ανά φορολογικό έλεγχο, εφόσον ο φορολογούμενος είναι υπόχρεος τήρησης απλογραφικού λογιστικού συστήματος, και χιλίων (1.000) ευρώ, ανά φορολογικό έλεγχο, αν ο φορολογούμενος είναι υπόχρεος τήρησης διπλογραφικού λογιστικού συστήματος.
Σε περίπτωση κάθε επόμενης ίδιας παράβασης που διαπιστώνεται, στο πλαίσιο μεταγενέστερου ελέγχου εντός πενταετίας από την έκδοση της αρχικής πράξης, επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το διπλάσιο του ύψους του προβλεπόμενου προστίμου της παρ. 1.
Τί πρέπει να κάνω;
Θα πρέπει να έχετε ήδη προμηθευτεί μέσω του λογιστηρίου σας ειδικό κλειδάριθμο AES για την σύνδεση της ταμειακής ή του φορολογικού σας με την ΑΑΔΕ. Για να ελέγξετε αν αυτό έχει γίνει στην επιχείρησή σας, θα πρέπει σκανάροντας το QR, που πλέον υπάρχει στην απόδειξη που εκδίδετε, να προωθείστε στην σελίδα της ΑΑΔΕ βλέποντας τα σύνολα του παραστατικού. Ταυτόχρονα ελέγξτε με τον λογιστή σας αν βλέπει στο τέλος κάθε ημέρας από την πλατφόρμα του esend τα Ζ που διαβιβάζει ο φορολογικός μηχανισμός σας.





The article title is in Greek, mentioning fines for not transmitting retail receipts to AADE (Greek tax authority) and an application called "apodixi". The snippet is about cookies, but the main topic is the receipt transmission requirement. I'll write a comment in Greek. https://2d-to-3d.org
The article is in Greek (title uses Greek script). Let me read the snippet more carefully. The snippet is actually about cookie consent/privacy policy language, not about the retail receipt forwarding to AADE (Greek tax authority). The title mentions "Πρόστιμα για μη διαβίβαση λιανικών αποδείξεων στην ΑΑΔΕ" (Fines for not forwarding retail receipt https://glbviewer.com
The title is in Greek, so I need to write the comment in Greek. The article is about fines for not transmitting retail receipts to the Greek Independent Authority for Public Revenue (AADE), and it mentions an application called "apodixi". Let me write a relevant comment in Greek. **Πολύ χρήσιμο άρθρο! Η εφαρμογή apodixi φαίνεται απαραίτητη για να https://ai-3d-model-generator.com
Εύκολη η αποφυγή προστίμων με την apodixi — τελικά πιο βολικό και από τα χειροκίνητα αρχεία. https://ai-for-animation.com
The snippet is only a cookie notice, but the title clearly points to fines for not transmitting retail receipts (αποδείσεις) to AADE (the Greek tax authority) and mentions a tool called **apodixi**. I'll write the comment in Greek, referencing the receipt transmission topic. Από τον περασμένο μήνα που μπήκαν τα πρόστιμα για μη διαβίβαση αποδείσεων https://spheroz.com